nfrjnfdoi

Utredningen på bup snart klar då. Bara det där förbannade läkarbesöket kvar.
Dom kommer typ dömma ut mig och förklara mig som oförmögen att göra något vettigt alls
i livet. INTE KUL!!
Är livrädd. Dessutom så har psykologen bokat in en tid VARJE vecka i typ 1000 veckor!!
Dom kommer att förstöa mig hjärna. HOn kommer att skrynkla ihop den tills det inte finns något kvar.
Jag kommer bara att bli en livlös och grå massa som lever upp till världens alla förväntningar utan att ha
en aning om vad jag gör.
Jag failar hellre hela livet om jag vet vad jag gör och är lycklig.
Men det lär ju inte hända i den här farten!!

Hmm... mycket att fundera på ):


KRAM!!

Kommentarer
Postat av: -Cajsa (Fotoblogg)

SNÄLLA! hjälp mig att vinna denna fototävling, rösta på min bild hade varit så snällt av dig. :D TACK på förhand gulliga du isåfall :D <3



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=53

2011-07-07 @ 15:27:29
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0