darkness

Dublett.. Jag känner mig så dubbel idag.
Vet inte vem jag är, vet inte vad jag känner.
Jag känner något långt därinne. Den ena känslan symboliserar död, den andra visar vägen mot liv.
Och sedan så finns jag.. DÄR, mittemellan.
Jag finns på platsen som symboliserar ingenting.
Jag är både och, och varken eller.
Hur fail är inte det på en skala? Hur sjukt är inte det.
Kämpar på med allt men sjunker ständigt längre ner i min mentala kvicksand.
På bup så säger dom att jag är omöjlig att få kontakt med.
Stämmer det? Jag vet inte, jag är rädd. Jag vet inte vad som hönder med min kropp längre.
Jag har ingen kontroll.
Det har jag visserligen aldrig haft men ändå. Den lilla kontroll som jag inte hade är nu helt borta.
Jag klamrar mig panikslaget fast vid dom sista delarna som finns kvar.

DOm vill skicka mig till en läkare..
SOm om det skulle lösa något!
Hah, vill bara skratta dom rätt upp i ansiktet, en läkare!!
Dom förstår inte, INGEN kan hjälpa.
Läkare och psykologer leker gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0