Fuck

Vart vaknade jag imorse? Inte i min egen säng iaf.
Jag vaknade i någon annans säng i en annan del av den fucking staden jag bor i!
Inte mitt fel den här gången. Jag blev faktiskt uppringd och kunde inte säga nej.
Så jo, egentligen så var det ju mitt fel.. Krångligt livet är.
Har ont i hela kroppen och känner mig smutsigare än på länge. Vet inte hur länge jag
har duschat idag. För länge, varmattnet är iaf slut och familjen kommer döda mig.

Var det värt det?
Nej, jag fick inte ens betalt. Vill knappt ha det längre heller men ändå..
Detta suger, ge er aldrig in i detta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer följa din blogg.. känner igen mig i dig<3, kram Lillis

2010-05-29 @ 15:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0