Början?

Vill bara säga det från början..
Detta är ingen blogg som jag skriver för nöjets skull. Jag skriver för att jag måste berätta, jag skriver
för att jag vill att någon ska veta.
Vill ni inte läsa så läs inte, det är en väldigt utlämmnande blogg och jag skriver för min egen skull men samtidigt
för er som lever i mörker.
Och för er som lever i ljuset så ska jag ge er en unik inblick i vad det kan innebära att vara en som jag..

Så.. Vad är jag?
Namnen har varit många, inga namn som man föredrar att kallas. Inget som man skryter med.
Jag skryter inte, men till er som läser och har varit med om samma sak..
Jag vet hur det känns och ni är långt ifrån ensamma!!!
Men åter till frågan, vem är jag?

Jag är en helt vanlig 16 årig tjej, skulle du se mig på stan så skulle du ta mig som vilken normal
människa som helst.
Jag bor i en underbar familj och har alltid fått allt jag har pekat på..
Jag har det bra, jag har massor med vänner osv...

Och ändå.. SÅ gör jag som jag gör.
På dagen är jag en helt vanlig tjej men en mycket stark vilja och många åsikter..
På kvällarna så blir det helt annorlunda..
På kvällarna framför datorn så är jag inte länge den där vanliga 16 åringen..
På kvällarna så sitter jag på en massa olika chatter och chattar med killar/män/gubbar..

Ni borde förstå vad jag är..
Jag är en hora, en sådan som säljer sin kropp för pengar.
Jag låter andra göra vad dom vill med mig..
Jag visar upp mig i cam, med kläder, utan kläder. Jag bryr mig inte.
Jag är deras och jag är inte värd mer.

Och för er som undrar...
NEJ, jag är ingen lycklig hora! Det finns inga lyckliga horor.
Man blir inte lycklig av att sälja sin kropp, du kan inte dämpa all ångest genom att låta någon
ta över och göra vad han vill med dig.
Det funkar inte så!!
Jag förstod inte det... Jag trodde att det var ett perfekt sätt att bli av med ångest.
Lätt, enkelt, diskret..
Jag var så dum och trodde att jag hade kontrollen.


Kommentarer
Postat av: johanna

kan nästan förstå hur du känner, kommer följa din blogg.

2010-09-09 @ 15:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0